Új kolléganő(i)nket keressük a Regina Cleaning csapatába!
Ha olyan részmunkaidős állást keresel, amit délutánonként, vagy szombaton is végezhetsz a főállásod, a főiskola mellett, vagy ha kiszakadnál napi pár órára gyermeked mellől, akkor mindenképpen olvass tovább, mert lehet, hogy Téged keresünk! 🙂
A betöltendő munkaköreink:
- Ügyfélkiszolgáló/adminisztrációs munkatárs heti 15/20 órában, hétfőtől péntekig 15-18 óra között, ÉS/VAGY szombaton 10-15 óra között
- Babakocsi tisztító/kárpittisztító munkatárs alkalmi (beugrós) jelleggel, általában hétköznap délelőttönként havi 4-8 alkalommal
Milyen lenne, ha a csapatunk tagja lennél, avagy ilyen velünk dolgozni:
- pörgős mindennapok: változatos munkákra, sokszínű feladatokra, akár egyszerre betoppanó Ügyfelekre számíts, ezért csak akkor jelentkezz, ha úgy érzed, tudod tartani velünk a tempót! Ne aggódj, időnként vannak azért nyugodtabb időszakok is! 🙂
- önállóság: kis vállalkozás vagyunk, csapatunk 3-4 főből áll, ezért számolj vele, hogy a rád bízott feladatokat általában önállóan kell megoldanod, de természetesen ehhez minden segítséget megadunk, betanítunk, és a későbbiekben telefonon is bármikor kérdezhetsz, ha elakadnál
- nem várunk el túlórát: figyelembe véve üzletünk nyitvatartását: nem kell előbb bejönnöd, sem tovább maradnod, de azt elvárjuk, hogy a megbeszélt munkaidőt pontosan letöltsd! Amennyiben viszont szeretnél plusz pénzt szerezni, és a megrendelések aktuális száma lehetővé teszi, alkalmat biztosítunk túlórára is, amit mindig előre egyeztetünk!
- bónuszok, alapbéren felüli jutalékok: munkakörödtől függően lehetőséged van extra jutalék szerzésére pl. kiegészítő termékeink ajánlásával, vagy vásárlói visszajelzések gyűjtésével
- magas szintű szakmai színvonal: vállalkozásunk értékelése a Google-ben, és a Facebookon is 5.0, amire nagyon büszkék vagyunk, és mindent megteszünk, hogy ez továbbra is így maradjon! Nyugodtan nézz körül a honlapunkon, olvasd el, hogy mit mondanak rólunk az ügyfeleink. Vedd észre, hogy odafigyelünk a designra, az apróságokra, a szakmánkra meg főleg. Ugyanezt várjuk a csapattagjainktól is!
- pozitívak és gyorsak vagyunk: senki sem panaszkodik nálunk, mert mindenki tudja jól, hogy a cselekvés fogja megoldani a problémákat. Nem fúrjuk egymást, és okoljuk a környezetet sohasem, hanem megváltoztatjuk úgy, hogy jó legyen 🙂 és bizony nem vagyunk lassúak: mindannyian tudjuk, hogy a proaktív és gyors munkavégzés több és elégedettebb ügyfelet vonz, ami közös érdekünk!
- kedvesség: kiemelten fontos a munkánk során!!! Mind az ügyfelek, mind egymás felé kedvesek vagyunk, igyekszünk jó hangulatot teremteni az üzletünkben!
- családbarát munkahely: mivel nálunk kisgyermekes anyukák dolgoznak, maximálisan tudjuk és megértjük, ha éppen beteg lesz a gyerkőc, vagy halaszthatatlan elintézendő jön közbe. Ezeket az eseteket megpróbáljuk egymás közt, műszakcserével, vagy a munkaidő lecsúsztatásával megoldani, de arra is gyakran van példa (főleg a nyári szünet ideje alatt 🙂 ), hogy magunkkal hozzuk a gyerkőcöt az üzletbe.
Mit kérünk tőled, milyen embert keresünk?
- szakmailag: mindkét munkakörhöz teljeskörű betanítást biztosítunk, ezért nem szükséges tapasztalat, de az adminisztratív munkakörhöz alapszíntű informatikai ismeret szükséges (Google levelezőrendszer, táblázatok, windows, stb.)
A kárpittisztító munkához B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat elengedhetetlen!!! (Céges autót biztosítunk)
- emberileg: legyél nyitott a tanulásra és az újdonságokra! Legyél kedves és barátságos személyiség, légy nyitott és talpraesett! Pörgös és rugalmas személyiség elengedhetetlen a munkához! Mivel az Ügyfeleink nagy része kisgyermekes szülő, ideális, ha Te is ebbe a táborba tartoznál! 🙂
Mik lesznek a napi feladataid?
ÜGYFÉLKISZOLGÁLÓ/ADMINISZTRÁCIÓ MUNKATÁRS:
10% – céges telefon kezelése, beérkező hívások fogadása, meglévő ügyfelekkel egyeztetés
10% – napi felmerülő feladatok megoldása: alapanyag, eszköz rendelés, szervizzel egyeztetés, nyomtatás, stb.
25% – céges levelezés kezelése: beérkező foglalások táblázatba rögzítése, árajánlatok megírása (sablon alapján) és kiküldése, ügyfélmegkeresések megválaszolása.
25% – takarítógépek kiadása és visszavétele, és az ezzel járó teendők elvégzése: gép használatának bemutatása az ügyfeleknek, visszavételkor ellenőrzés, áttisztítás, kapcsolatos adminisztráció elvégzése
25% – babakocsik átvétele és kiadása, és az ezzel járó teendők elvégzése: átvizsgálás, adminisztráció, babakocsi előkészítése a tisztításra (leszedhető részek eltávolítása)
5% – tisztítószeres polcunk feltöltése, és az üzlet rendben tartása
BABAKOCSI TISZTÍTÓ ÉS KÁRPITTISZTÍTÓ MUNKAKÖR (HAVI 4-8 ALKALOM, ALKALMANKÉNT 3-4 ÓRA RUGALMASAN):
45% – az üzletbe beérkező babakocsik és egyéb babaholmik tisztítása kárpittisztító géppel
45% – helyszíni kanapé- és szőnyegtisztítási feladatok elvégzése az ügyfeleknél (jogosítvány és vezetési rutin megléte szükséges!, a munkák kb. 70%-a IV. és a XIII. Kerületben történik)
5% – kommunikáció az ügyfelekkel a tisztítási munkák előtt/után
5% – előtte-utána fotók, videók készítése a helyszíni munkáknál
Amit még jó, ha tudsz:
A munkavégzés helye: 1043 Budapest, Munkásotthon u. 18.
Munkavégzés ideje (ügyfélkiszolgáló munkakör): Hétfő-Péntek 15-18 óra, ÉS/VAGY Szombat 10-15 óra (Számunkra az a legideálisabb, ha egy személy tölti be minden nap a pozíciót, de akkor is jelentkezz bátran, ha csak a hétköznapok, vagy ha csak a szombat megfelelő Neked!)
Ha eljutottál idáig az olvasással, és ezek után úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, az már fél siker! 🙂
Ha szeretnél bepillantani hozzánk, és kiváncsi vagy, mi lesz majd a dolgod, nézd meg ezt az 1 perces videót!
Jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal/pár soros bemutatkozással az info@reginacleaning.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, fizetési igényedet is jelöld meg! Csak az ide elküldött jelentkezéseket tudjuk figyelembe venni!
További információért érdeklődni a 06705706048-as telefonszámon lehetséges.
Ha neked most nem aktuális a munkakeresés, kérlek oszd meg, hátha az egyik ismerősödnek épp ilyen állásra van szüksége!