Megnövekedett forgalmunk miatt keressük új kolléganőket csapatunkba!
2 pozíciót kínálunk, amit akár egy ember is betölthet (számunkra ez lenne a legideálisabb 🙂 ), de külön-külön a 2 pozícióra is jelentkezhetsz!
- Adminisztratív, ügyintéző munkatárs heti 20 órában
- Babakocsi tisztító/kárpittisztító munkatárs alkalmi jelleggel, kb. heti 10-12 órában, ami a későbbiekben bővülhet
Milyen lenne, ha a csapatunk tagja lennél, avagy ilyen velünk dolgozni:
- pörgős mindennapok: változatos munkákra, sokszínű feladatokra, akár egyszerre betoppanó Ügyfelekre számíts, ezért csak akkor jelentkezz, ha úgy érzed, tudod tartani velünk a tempót! Ne aggódj, időnként vannak azért nyugodtabb időszakok is! 🙂
- rugalmas időbeosztás: maximálisan figyelembe vesszük, ha olyan dolgod van, amit nem tudsz máskor elintézni, ilyenkor műszakot cserélünk, vagy lecsúsztathatod, ha 1-2 órával előbb kell elmenned, eddig még minden kérést meg tudtunk oldani 🙂
- nem várunk el túlórát: üzletünk hétköznapokon 8-16 óra között tart nyitva, nem kell előbb bejönnöd, sem tovább maradnod, viszont azt elvárjuk, hogy a megbeszélt munkaidőt pontosan letöltsd! Amennyiben viszont szeretnél plusz pénzt szerezni, és a megrendelések aktuális száma lehetővé teszi, alkalmat biztosítunk túlórára is, amit mindig előre egyeztetünk!
- bónuszok, alapbéren felüli jutalékok: munkakörödtől függően lehetőséged van extra jutalék szerzésére pl. kiegészítő termékeink ajánlásával, vagy vásárlói visszajelzések gyűjtésével
- magas szintű szakmai színvonal: vállalkozásunk értékelése a Google-ben, és a Facebookon is 5.0, amire nagyon büszkék vagyunk, és mindent megteszünk, hogy ez továbbra is így maradjon! Nyugodtan nézz körül a honlapunkon, olvasd el, hogy mit mondanak rólunk az ügyfeleink. Vedd észre, hogy odafigyelünk a designra, az apróságokra, a szakmánkra meg főleg. Ugyanezt várjuk a csapattagjainktól is!
- pozitívak és gyorsak vagyunk: senki sem panaszkodik nálunk, mert mindenki tudja jól, hogy a cselekvés fogja megoldani a problémákat. Nem fúrjuk egymást, és okoljuk a környezetet sohasem, hanem megváltoztatjuk úgy, hogy jó legyen 🙂 és bizony nem vagyunk lassúak: mindannyian tudjuk, hogy a proaktív és gyors munkavégzés több és elégedettebb ügyfelet vonz, ami közös érdekünk!
- kedvesség: kiemelten fontos a munkánk során!!! Mind az ügyfelek, mind egymás felé kedvesek vagyunk, igyekszünk jó hangulatot teremteni az üzletünkben!
- családbarát munkahely: mivel nálunk kisgyermekes anyukák dolgoznak, maximálisan tudjuk és megértjük, ha éppen beteg lesz a gyerkőc, vagy halaszthatatlan elintézendő jön közbe. Ezeket az eseteket megpróbáljuk egymás közt, műszakcserével, vagy a munkaidő lecsúsztatásával megoldani, de arra is gyakran van példa (főleg a nyári szünet ideje alatt 🙂 ), hogy magunkkal hozzuk a gyerkőcöt az üzletbe.
Mit kérünk tőled, milyen embert keresünk?
- szakmailag: mindkét munkakörhöz teljeskörű betanítást biztosítunk, ezért nem szükséges tapasztalat, de az adminisztratív munkakörhöz alapszíntű informatikai ismeret szükséges (Google levelezőrendszer, táblázatok, windows, stb.)
A kárpittisztító munkához B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat elengedhetetlen!!! (Céges autót biztosítunk)
- emberileg: legyél nyitott a tanulásra és az újdonságokra! Legyél kedves és barátságos személyiség, légy nyitott és talpraesett! Pörgös és rugalmas személyiség elengedhetetlen a munkához! Mivel az Ügyfeleink nagy része kisgyermekes szülő, ideális, ha Te is ebbe a táborba tartoznál! 🙂
Mik lesznek a napi feladataid?
ADMINISZTRATÍV ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR (HETI 20 ÓRA):
10% – céges telefon kezelése, beérkező hívások fogadása, meglévő ügyfelekkel egyeztetés
10% – napi felmerülő feladatok megoldása: alapanyag, eszköz rendelés, szervizzel egyeztetés, nyomtatás, stb.
25% – céges levelezés kezelése: beérkező foglalások táblázatba rögzítése, árajánlatok megírása (sablon alapján) és kiküldése, ügyfélmegkeresések megválaszolása.
25% – takarítógépek kiadása és visszavétele, és az ezzel járó teendők elvégzése: gép használatának bemutatása az ügyfeleknek, visszavételkor ellenőrzés, áttisztítás, kapcsolatos adminisztráció elvégzése
25% – babakocsik átvétele és kiadása, és az ezzel járó teendők elvégzése: átvizsgálás, adminisztráció, babakocsi előkészítése a tisztításra (leszedhető részek eltávolítása)
5% – előtte-utána fotók, videók készítése és szerkesztése a beérkező tárgyakról
BABAKOCSI TISZTÍTÓ ÉS KÁRPITTISZTÍTÓ MUNKAKÖR (HETI 10-12 ÓRA RUGALMASAN):
45% – az üzletbe beérkező babakocsik és egyéb babaholmik tisztítása kárpittisztító géppel
45% – helyszíni kanapé- és szőnyegtisztítási feladatok elvégzése az ügyfeleknél (jogosítvány és vezetési rutin megléte szükséges!, a munkák kb. 70%-a IV. és a XIII. Kerületben történik)
5% – kommunikáció az ügyfelekkel a tisztítási munkák előtt/után
5% – előtte-utána fotók, videók készítése a helyszíni munkáknál
Amit még jó, ha tudsz:
A munkavégzés helye: 1043 Budapest, Munkásotthon u. 18.
Mindkét munkakör időbeosztása rugalmasan, megbeszélés szerint alakítható a nyitvatartási időn belül! Tehát pl. A heti 20 órás munkakör betölthető napi fix 4 órában 12-16 óráig, vagy tömbösítve, 2 nap 8-16-ig, + 1 nap 12-16-ig, viszont minimum heti 2 délután vállalása elvárt!
Ha eljutottál idáig az olvasással, és ezek után úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, az már fél siker! 🙂
Jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal/pár soros bemutatkozással az info@reginacleaning.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, fizetési igényedet is jelöld meg! Csak az ide elküldött jelentkezéseket tudjuk figyelembe venni!
További információért érdeklődni a 06308756070-es telefonszámon lehetséges.
Ha neked most nem aktuális a munkakeresés, kérlek oszd meg, hátha az egyik ismerősödnek épp ilyen állásra van szüksége!